Page 3 - Rynki Zagraniczne - Szwecja
P. 3

ZBH SZTOKHOLM
                    Szwecja                                           UWARUNKOWANIA RYNKOWE                                                                             AKTUALIZACJA: 29.12.2023







           Szwecja  jest  znana  jako  globalny  lider  w  dziedzinie  innowacji  z  wysoko  wykwalifikowaną  siłą  roboczą,  wyrafinowanymi  konsumentami,  sprawnymi  procedurami  biznesowymi,
           otwartością  na  międzynarodową  własność  i  stabilną  gospodarką.  Jest  to  idealny  rynek  dla  firm  oferujących  wysoką  jakość  produktów  i  usług,  a  także  kierujących  się  w  swojej
           działalności zasadami zrównoważonego rozwoju.





                       ELEMENTY KULTURY BIZNESU                                        MOCNE I SŁABE STRONY                                          PERSPEKTYWY DLA BRANŻ


                Duży nacisk na budowanie kompromisu                            Wysokie umiędzynarodowienie rynku.                            Motoryzacja / elektromobilność
                i konsensu, unikanie konfliktu.
                                                                               Wysoka produktywność i zorientowanie                          Maszyny i urządzenia
                                                                               na innowacje.
                Brak hierarchiczności, niewielki dystans
                władzy.                                                        Duże znaczenie polityki                                       Usługi budowlane
                                                                               zrównoważonego rozwoju w działalności
                Duże znaczenie punktualności i dobrego                         biznesowej.                                                   Usługi IT/ICT
                przygotowania do spotkań.
                                                                               Transparentne       i   przyjazne     zasady                  Żywność

                Istotne      jest     budowanie        relacji                 prowadzenia biznesu.                                          Kosmetyki
                i zdobywanie zaufania.                                         Nieraz wysokie koszty wprowadzania
                                                                               towarów i usług na rynek.
                Obowiązuje dresscode konserwatywny
                lecz casualowy.                                                Bardzo duża konkurencja w kluczowych
                                                                               branżach.






          PRZYDATNE LINKI:
          Formularz kontaktowy PAIH:  https://www.paih.gov.pl/kontakt
          Business Sweden - https://www.business-sweden.com/   |   Invest Stockhom - https://www.investstockholm.com/
   1   2   3   4