Page 3 - Rynki Zagraniczne - Szwecja
P. 3
ZBH SZTOKHOLM
Szwecja UWARUNKOWANIA RYNKOWE AKTUALIZACJA: 29.12.2023
Szwecja jest znana jako globalny lider w dziedzinie innowacji z wysoko wykwalifikowaną siłą roboczą, wyrafinowanymi konsumentami, sprawnymi procedurami biznesowymi,
otwartością na międzynarodową własność i stabilną gospodarką. Jest to idealny rynek dla firm oferujących wysoką jakość produktów i usług, a także kierujących się w swojej
działalności zasadami zrównoważonego rozwoju.
ELEMENTY KULTURY BIZNESU MOCNE I SŁABE STRONY PERSPEKTYWY DLA BRANŻ
Duży nacisk na budowanie kompromisu Wysokie umiędzynarodowienie rynku. Motoryzacja / elektromobilność
i konsensu, unikanie konfliktu.
Wysoka produktywność i zorientowanie Maszyny i urządzenia
na innowacje.
Brak hierarchiczności, niewielki dystans
władzy. Duże znaczenie polityki Usługi budowlane
zrównoważonego rozwoju w działalności
Duże znaczenie punktualności i dobrego biznesowej. Usługi IT/ICT
przygotowania do spotkań.
Transparentne i przyjazne zasady Żywność
Istotne jest budowanie relacji prowadzenia biznesu. Kosmetyki
i zdobywanie zaufania. Nieraz wysokie koszty wprowadzania
towarów i usług na rynek.
Obowiązuje dresscode konserwatywny
lecz casualowy. Bardzo duża konkurencja w kluczowych
branżach.
PRZYDATNE LINKI:
Formularz kontaktowy PAIH: https://www.paih.gov.pl/kontakt
Business Sweden - https://www.business-sweden.com/ | Invest Stockhom - https://www.investstockholm.com/