Page 21 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 21
Trendy na rynku malezyjskim
Wzrost malezyjskiego rynku kosmetycznego i artykułów toaletowych (w latach
2020-2023 - średnio o 4,3 % rocznie)
Wzrost napędzany zrównoważonym i stałym wzrostem gospodarczym oraz
silnym popytem wewnętrznym oraz konsumpcją prywatną
Bogacenie się społeczeństwa i wzrost znaczenia dbałości o wygląd zewnętrzny
• Malezja to kraj z 3. najwyższą siłą nabywczą per capita w ASEAN-ie (po
Singapurze i Brunei);
• Ok. 50% społeczeństwa Malezji to grupa konsumentów o średnich
i wyższych dochodach;
• Wzrost znaczenia produktów kategorii PREMIUM,
• Zainteresowanie kosmetykami ekologicznymi i organicznymi.
Źródło: ???
Sektor kosmetyczny w Azji Płd-Wsch 21