Page 22 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 22

W latach 2020 – 2023 najszybszy wzrost odnotują:

                      •   Produkty do makijażu: średnio 4,71% [CAGR];

                      •   Produkty do higieny intymnej: średnio 4,65 % [CAGR].



                      Na decyzję klientów w Malezji największy wpływ będą mieć:

                      •   Szeroko pojęte działania marketingowe i świadome budowanie marki
                      •   Kampanie reklamowe: obietnica świeżego i młodzieńczego wyglądu




                      Coraz istotniejsze jest dbanie o wygląd zewnętrzny:

                      •   Związane jest to z coraz lepszą sytuacją materialną Malezyjczyków







          Szanse                                                 Utrudnienia




                      Dochód netto napędza popyt                    Wydłużony proces rejestracji
                      na importowane kosmetyki                      w NPRA




                      Korzystny wizerunek: kosmetyki                Silna konkurencja producentów

                      z Europy to produkty lepszej                  lokalnych oraz pozostałych
                      jakości                                       krajów ASEAN




                      Silny rozwój e-Commerce                       Mocna pozycja kosmetyków
                      & m-Commerce                                  z AUS, Korei, Europy Zachodniej

                                                                    na rynku + bardzo pozytywny

                      Doskonałe położenie                           wizerunek

                      geograficzne
                                                                    Umowy o wolnym handlu

                                                                    z Australią i Nową Zelandią





          Źródło: ???


          22    Polska Agencja Inwestycji i Handlu
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27