Page 27 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 27

Szanse i bariery w ekspansji na rynek Singapuru




          Szanse
          • Łatwość rejestracji kosmetyków i prowadzenia biznesu;

          • Stabilny rozwój sektora oraz zakorzeniona potrzeba używania kosmetyków;

          • Otwartość na nowe produkty, innowacje;
          • Dynamiczny rozwój e-commerce;

          • Korzystny wizerunek kosmetyków z Europy;

          • Brak lub niewielka produkcja lokalna.



          Bariery

          • Silna konkurencja ze strony czołowych międzynarodowych producentów;

          • Preferencje azjatyckich marek – w tym koreańskich i japońskich;

          • Odległość geograficzna i wysokie koszty transportu;
          • Stosunkowa mała rozpoznawalność Polski w sektorze.




          Elementy skutecznej ekspansji na rynek Singapuru




          • Produkt: odpowiadający potrzebom Klientów oraz trendowym;
          • Strategia ekspansji: długoterminowa, relacyjna, dedykowana Klientowi;

          • Współpraca z dystrybutorem;

          • Marketing: obecność w mediach społecznościowych, udział w wydarzeniach branżowych

             (targach), akcje promocyjne (np. loterie).

















          Źródło: Opracowanie własne


                                                           Sektor kosmetyczny w Azji Płd-Wsch     27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32