Page 11 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 11

11    BEVI Beauty Elements Ventures Inc.                                          1.10%


            12    Estée Lauder Inc                                                            1.10%

            13    Tupperware Brands Philippines                                               1.10%


            14    Personal Collection Direct Selling Inc                                      0.90%


            15    Lamoiyan Corp                                                               0.80%

            16    HBC Inc                                                                     0.80%


            17    ACS Mfg Corp                                                                0.60%


            18    Mary Kay Philippines Inc                                                    0.60%


            19    Własna marka (Private Label)                                                0.30%

            20    Inne                                                                       19.90%





          Podział branży na segment masowy i premium




          W 2021 r. 71% sprzedaży w segmencie kosmetyków będzie można przypisać produktom
          masowym.

          100%



           75%


                   82%    82%    80%    80%   79%    78%    74%    73%    73%    71%    70%    70%
           50%



           25%


                   18%    18%    20%    20%   21%    22%    26%    27%    27%    29%    30%    30%
            0%
                  2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023


                                                                            Premium        Standard
          Źródło: Euromonitor – Country Report 2020;
          statista.com w oparciu o filipiński urząd statystyczny (Philippine Statistics Authority)


                                                           Sektor kosmetyczny w Azji Płd-Wsch     11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16