Page 12 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 12

Istotne czynniki dla filipińskiego konsumenta






                       Najbardziej atrakcyjne właściwości kosmetyków/składniki
                             •   Właściwości wybielające – utrzymujący się trend

                             •   Kosmetyki do pielęgnacji twarzy z właściwościami anti-aging

                             •   Naturalne składniki: argan, aloe vera, kolagen, gliny wulkaniczne,
                                 nasiona chia




                       Preferowane trendy kosmetyczne
                             •   Silna pozycja znanych marek kosmetycznych np. L'Oréal, Estée Lauder

                             •   K-beauty – wybielające/naturalne (Etude House, The Face Shop,

                                 Tony Moly, Nature Republic)

                             •   Bardzo duży wpływ na branżę kosmetyczną, lokalne marki czerpią

                                 inspirację z produktów koreańskich.



                       Opakowanie jest ważne

                             •   Bardziej wyrafinowane opakowania mogą wpłynąć na sprzedaż
                                 produktów, pomagając im wyróżnić się na coraz bardziej

                                 zatłoczonych półkach

                             •   Mniejsze opakowanie w formie próbki do jednorazowego użytku
                             •   Język angielski.




                       Cena i świadomość konsumencka
                             •   Inflacja na poziomie 2,6% (2020) i 4,5% (2021)

                             •   Parytet siły nabywczej na poziomie $8,390 (porównywalny do Polski

                                 w latach 1996-1997)
                             •   Wysoka konkurencja znanych marek zagranicznych i lokalnych

                             •   Oryginalność produktu – strach przed podrobionymi produktami



          Źródło: Opracowanie własne


          12    Polska Agencja Inwestycji i Handlu
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17