Page 9 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 9
Wyzwania
Ograniczenia udziałów obcokrajowców we własności spółki zarejestrowanej na
Filipinach
Silna pozycja znanych marek zagranicznych i lokalnych producentów
Przekonanie lokalnych dystrybutorów do wartości nowej marki w długim
terminie; cierpliwość w nawiązywaniu relacji
Budowanie marki na Filipinach to nie quick sale lecz proces długotrwały
Szanse
Drugi pod względem liczby ludności kraj w ASEANie, stale rosnąca klasa średnia
i jej wyższe wydatki na konsumpcję
Ekspansja powierzchni handlowej w całym kraju – Build Build Build - (centra
handlowe, domy handlowe, drogerie/apteki, salony kosmetyczne)
Korzystny wizerunek: produkty z Europy to lepsza jakość
Sprzedaż online - liczba użytkowników internetu to 73,91 mln (2021)
Źródło: Opracowanie własne
Sektor kosmetyczny w Azji Płd-Wsch 9