Page 9 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 9

Wyzwania


                         Ograniczenia udziałów obcokrajowców we własności spółki zarejestrowanej na

                         Filipinach



                         Silna pozycja znanych marek zagranicznych i lokalnych producentów





                         Przekonanie lokalnych dystrybutorów do wartości nowej marki w długim

                         terminie; cierpliwość w nawiązywaniu relacji



                         Budowanie marki na Filipinach to nie quick sale lecz proces długotrwały







          Szanse




                        Drugi pod względem liczby ludności kraj w ASEANie, stale rosnąca klasa średnia

                        i jej wyższe wydatki na konsumpcję



                        Ekspansja powierzchni handlowej w całym kraju – Build Build Build - (centra

                        handlowe, domy handlowe, drogerie/apteki, salony kosmetyczne)




                        Korzystny wizerunek: produkty z Europy to lepsza jakość






                        Sprzedaż online - liczba użytkowników internetu to 73,91 mln (2021)











          Źródło: Opracowanie własne


                                                           Sektor kosmetyczny w Azji Płd-Wsch      9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14