Page 35 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 35

Potencjalne produkty na rynku wietnamskim




          • Najnowszym trendem jest wieloetapowe oczyszczanie w celu rozwiązania problemów
             pielęgnacyjnych, takich jak trądzik, rozszerzone pory i cienie pod oczami.

          • Średnia kwota, jaką Wietnamki wydają na kosmetyki do pielęgnacji skóry to ok. 436 000

             VND (20 USD) miesięcznie.
          • 21% wydaje 200 000 – 300 000 VND (9 -14 USD), 8% wydaje 500 000 VND (23 USD), 7%

             wydaje ponad 1 000 000 VND (46 USD) miesięcznie.

          • Kobiety w dużych miastach, takich jak Ho Chi Minh City i Hanoi, są skłonne wydawać

             więcej na produkty do pielęgnacji skóry i makijażu.
          • Klientki zwracają uwagę na wygląd opakowania: w przeciwieństwie do europejskiego

             gustu, uwagę azjatek przykuwają jasnokolorowe lub wielokolorowe opakowania produktu

             a ciemne lub szare oraz prosty „design” może zniechęcić potencjalnego nabywcę.



          Najczęściej kupowane produkty na rynku wietnamskim


          100%

           90%

           80%
           70%
                       77%
           60%

           50%
           40%
                                        4…
           30%
                                                      37%
           20%                                                        36%
                                                                                     28%
           10%
             0%
                       środki          filtry        kremy           toniki         serum
                    oczyszczające  przeciwsłoneczne  ​​nawilżające





          Źródło: ITP Trade Map


                                                           Sektor kosmetyczny w Azji Płd-Wsch     35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40