Page 30 - Sektor kosmetyczny w Azji Południowo-Wschodniej
P. 30

Co dalej?




          PRZED COVID-19




                                                                   Dywersyfikacja kanałów
                      Wzrost sektora 8%-10%
                                                                   dystrybucyjnych



                                                                    Odporność na zawirowania
                      3 główne grupy odbiorców
                                                                    rynku





          TERAZ




                      Kosmetyki (-55%),                            Zawężenie kanałów

                      perfumy (-75%)                               dystrybucyjnych



                      Wyzwanie dla producentów
                                                                    Znaczące obniżki cen
                      SME





          PO COVID-19





                                                                   Struktura rynku: dominacja
                      Stabilizacja sektora
                                                                   dużych graczy; szanse dla OEM





                      Lokalne składniki                             Innowacyjne rozwiązania






          Źródło: Opracowanie własne; https://www.bangkokpost.com/business/2162363/beauty-industry-not-looking-
          so-good


          30    Polska Agencja Inwestycji i Handlu
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35